ایجاد زیرساخت های سلامت و آموزش در منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در کنار اقدامات عمرانی، ایجاد زیرساخت و بهبود وضعیت سلامت و آموزش جزو اولویت برنامه های سازمان است.

به گزارش فرینا، حسین فروزان در جمع پزشکان و اعضای نظام پزشکی شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت افزود: در اکثر شاخص های زیرساختی، منطقه آزاد ماکو پایین تر از حد متوسط استانی است و برای بهبود وضعیت فعلی، نیازمند کمک مردم و دیگر دستگاه های اجرایی هستیم.

فروزان گفت: به رغم خدمات درمانی ارزان قیمت در منطقه، برخی از مردم برای درمان به برخی شهرهای کشورهای همجوار مراجعه می کنند که باید در این خصوص برنامه ریزی کرد.

وی نبود زیرساخت های سلامت در منطقه، وضعیت نامطلوب بهداشت و آموزش  و عدم وجود حتی یک تصفیه خانه فاضلاب در منطقه را جزو معضلات حوزه سلامت دانست و گفت: در این زمینه با همت شما پزشکان باید اقدامات اساسی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، گردشگری سلامت را سبب اشتغالزایی و درآمد زایی عنوان کرد و گفت : منطقه ما با دارا بودن پزشکان متخصص در رشته های مختلف، در این حوزه حرفی برای گفتن داریم اما نیازمند برنامه ریزی درست هستیم .

در این جلسه روسای شبکه بهداشت و درمان ماکو، شوط و پلدشت و اعضای نظام پزشکی ماکو به بیان دیدگاه و مسائل و مشکلات خود پرداختند.        

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :