آغاز مسابقه عملیاتی ورزشی آتش نشانان شرق مازندران در بندر امیرآباد

معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: مسابقه عملیاتی ورزشی آتش نشانان شرق مازندران با رقابت ۵ تیم آغاز شد.

به گزارش فرینا، حبیب اله طالبی در نشست کمیته فنی اولین دوره مسابقه عملیاتی ورزشی آتش نشانان شرق مازندران افزود: اولین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان شرق مازندران با حضور ۳۵آتش نشان در ۵ تیم از بندر امیرآباد،پایانه نفتی شمال،نیروگاه شهید سلیمی نکا،تیم آتش نشانی بهشهر و ساری در بندر امیرآباد بهشهر با هم رقابت می کنند.

طالبی گفت: شرق مازندران در سال اخیر با آتش سوزی های متعددی در میانکاله، بازار بهشهر، کارخانه اکریلتاب و در روستاهای همجوار مواجه شد و این مسابقه به منظور تقویت آمادگی جسمانی آتش نشانان شرق استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آتش نشانی از مشاغل حساس و سخت جامعه است افزود: تقویت آمادگی جسمانی آتش نشانان و محک زدن آنان در شرایط سخت و بحران از اهداف این‌مسابقه است.

معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: وجود بندر امیرآباد و صنایع همجوار در شرق مازندران به دلیل ماهیت کار و عملیاتی بودن به همکاری و همدلی تمامی نیروهای آتش نشان نیازمند است تا در مواقع اضطراری بتوان واکنش فوری داشت و چنین مسابقاتی این هماهنگی و تعاملات را افزایش می دهد.

لازم به توضیح است اولین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان شرق مازندران آغاز شد و در دو آیتم صبح و عصر ادامه داشت.

امتیاز به خبر :