حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از کنکوری های جزیره قشم

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مدیریت فرهنگی، اجتماعی و هنری از سرمایه گذاری این سازمان برای 711 دانش آموز پیش دانشگاهی جزیره در رقابت ملی کنکور سال 97 خبر داد.

به گزارش فرینا، عباس براهیمی قلعه قاضی اعلام کرد: با حمایت بی دریغ حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کلاس های کنکور آمادگی دانش آموزان نقاط مختلف جزیره با یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شده است.
او ادامه داد: کلاس های آمادگی کنکور دانش آموزان جزیره قشم با برنامه ریزی معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم در 9 پایگاه  شامل دو پایگاه در شهر قشم، دو پایگاه در شهر درگهان و پنج پایگاه در بخش شهاب جزیره (شهر سوزا و دو روستای دولاب و طبل) برگزار می شود.
به گفته مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برای کلاس های کنکور شهر قشم و درگهان با 466 دانش آموز، مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته تا دانش آموزان با استفاده از توان علمی اساتید اعزامی از استان هرمزگان، خود را برای رقابت در سه رشته علوم تجربی، انسانی و ریاضی کنکور سال 97 آماده کنند.
او با اعلام اینکه 245 دانش آموز بخش شهاب جزیره قشم هم با اعتبار 750 میلیون ریالی سازمان منطقه آزاد قشم تا 15 اردیبهشت سال آینده از این دوره های آموزشی بهره خواهند برد، افزود: برگزاری کلاس های کنکور برای آماده سازی دانش آموزان پیش دانشگاهی این جزیره از سیاست های مهم سازمان منطقه آزاد قشم محسوب می شود.
براهیمی قلعه قاضی اظهار کرد: علاوه بر کلاس های کنکور، سازمان منطقه آزاد قشم از سال گذشته با آینده نگری مدیرعامل این سازمان، سیاست بورسیه تحصیلی برای 50 دانشجوی خبره این جزیره را برای مدت 5 سال آغاز کرده است.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و داشتن بیش از 10 دانشگاه و مرکز آموزش عالی با جمعیت دانشجویی بیش از 14 هزار نفر در جنوب ایران قرار دارد.

امتیاز به خبر :