ارسال 6 تریلی کمک های مردم قشم در هشت مرحله به کرمانشاه

رئیس هلال احمر شهرستان قشم از ارسال هشت محموله کمک های مردم این شهرستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش فرینا، احمدنور سرودی با اعلام خبر گفت: کمک های جمع آوری شده مردم شهرستان قشم با 6 تریلی، 4 خودرو ایسوزو و سه کامیون ده چرخ و طی هشت مرحله توسط جمعیت هلال احمر شهرستان قشم برای یاری رساندن به مردم خوب کرمانشاه ارسال شده است.

سرودی از پنج هزار و 458 تخته پتو، 817 بندل انواع پوشاک بزرگسال و نوزاد، یکهزار و 827 بسته انواع مواد خوراکی و آب معدنی و یک وانت نیسان مواد بهداشتی و دارویی به عنوان بخشی از کمک های مردمی قشم به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه نام برد.

وی افزود: از ابتدای وقوع زلزله در استان کرمانشاه تاکنون همچنین مواد شوینده، نایلون، اسباب بازی، چادر و اجاق گاز که توسط مردم همیشه در صحنه شهرستان قشم برای کمک به هموطنانمان در کرمانشاه خریداری شده بود به این استان ارسال شده است.

رئیس هلال احمر شهرستان قشم گفت: طی این مدت 106 میلیون  و 327 هزار ریال وجه نقد اهدایی مردم قشم هم از طریق جمعیت هلال احمد به حساب ویژه زلزله زدگان استان کرمانشاه واریز شد.

بنا به این گزارش، زلزله ای به بزرگی 7،3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه را لرزاند که براثر آن بیش از 500 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و شمار زیادی هم در این حادثه مصدوم شدند.


برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو