امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه خلیج فارس و شرکت بین المللی شاخه زیتون لیان بوشهر

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از امضای تفاهم نامه همکاری میان این دانشگاه و شرکت بین المللی بازرسی فنی شاخه زیتون لیان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالمجید مصلح در ارتباط با این تفاهم نامه افزود: تفاهم نامه همکاری با شرکت شاخه زیتون لیان به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، پژوهشی ـ فناوری و ترویجی به امضا رسیده است.

مصلح گفت: این دانشگاه برای پیشرفت های علمی، آموزشی و پژوهشی خود تفاهم نامه های مختلفی را در سطح استان، ملی و بین المللی منعقد کرده که این تفاهم نامه نیز در همین ارتباط امضا شده است.

وی افزود: اجرای پروژه‌های تحقیقاتی ـ کاربردی مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های مصوب در مقاطع تحصیلی مختلف، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت، راه اندازی تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز از موارد گنجانده شده در این تفاهم نامه است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها، انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج طرح ‌های تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت نیز از جمله بندهای این تفاهم نامه است که دانشگاه خلیج فارس بوشهر آن را متقبل شده است.

مدیرعامل شرکت بین المللی بازرسی فنی شاخه زیتون لیان نیز در این نشست گفت: تلاش برای ارائه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت شرکت، بررسی پیشنهادهای برگزاری دوره های آموزشی و اعلام نتایج به دانشگاه، تهیه مستمر عناوین تحقیقاتی مورد نیاز شرکت و ارسال آنها به دانشگاه و بررسی طرح ‌های تحقیقاتی پیشنهادی دانشگاه و اعلام نتایج به دانشگاه از جمله تعهدات شرکت شاخه زیتون لیان در برابر دانشگاه خلیج فارس است.

مسعود محبوبی با اشاره به اینکه شرکت یاد شده تنها دارنده گواهینامه سورویانس از سازمان ملی استاندارد ایران در استان بوشهر است، افزود: عقد قرارداد برای اجرای موارد موافقت شده و تامین منابع مالی مورد نیاز، به رسمیت شناختن حق و حقوق معنوی دانشگاه در زمینه نتایج حاصل از فعالیت‌های مشترک نیز از دیگر هدف های انعقاد این تفاهم نامه است.

محبوبی گفت: مدت تفاهم نامه از زمان امضا برای سه سال شمسی تعیین شده و با اعلام قبلی و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

مدیرعامل شرکت بین المللی بازرسی فنی شاخه زیتون لیان افزود: امضای این تفاهم نامه هیچ گونه تعهد مالی خاصی را برای شرکت و دانشگاه ایجاد نکرده و همه هزینه‌ها حسب مورد بررسی و توافق می‌شود.


امتیاز به خبر :