تفویض اختیارات سازمان غذا و داروی کشور به سازمان منطقه آزاد ارس

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور، طی حکمی کلیه اختیارات سازمان غذا و داروی کشور را به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض کرد.

به گزارش فرینا، غلامرضا اصغری طی حکمی اختیارات این سازمان از جمله امور اجرایی مربوط به صدور مجوز ترخیص مواد اولیه و فرآیند شده را به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض کرد.
در حکم تفویض اختیارات به سازمان منطقه آزاد ارس آمده است: نظر به بررسی کارشناسی به عمل آمده، پایش عملکرد و وضعیت مدیریت ضوابط بهداشت انسانی حوزه غذا و داروی آن سازمان، آموزش کارشناسان مرتبط و رای شماره 19973/688/د مورخ 96/3/6 کمیته فنی و قانونی، امور اجرایی مربوط به صدور مجوز ترخیص و مصرف مواد اولیه و فرآیند شده با رعایت کلیه قوانین و مقررات به آن سازمان تفویض می گردد.
تفاهم نامه همکاری مشترک دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور و سازمان غذا و دارو و شیوه نامه اجرایی این توافق، با همکاری قطب غذا و داروی مناطق آزاد و اداره کل دفتر برنامه ریزی، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو تنظیم و به مناطق آزاد کشور ابلاغ شد.
گفتنی است، ساختمان مدیریت غذا و داروی منطقه آزاد ارس در اسفند ماه سال 95 با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر وقت شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران افتتاح شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو