ارائه پیشنهاد ساخت کمپ‌ ورزشی در جزیره کیش

رییس‌ فدراسیون ‌فوتبال‌ کشور با قائم‌ مقام مدیر‌عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کرد؛ در این رویداد پیشنهاد ساخت کمپ ورزشی برای تیم‌های فوتبال داخلی و خارجی در جزیره کیش ارائه شد.

به گزارش فرینا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای هیات رییسه این فدراسیون با داود کرمی، قائم مقام مدیر عامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.
در این دیدار تاج در خصوص پیشنهاد ساخت کمپ ورزشی در جزیره‌کیش گفت: با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر برگزار می شود، پیشنهاد ما ساخت کمپ ورزشی برای برگزاری اردوهای آمادگی تیم‌های خارجی در جزیره کیش است.
رئیس فدراسیون فوتبال‌ ادامه داد: با توجه به وجود زیر ساخت‌های مناسب ورزشی، نزدیکی شرایط آب و هوایی کیش با قطر، عدم نیاز به روادید، فرودگاه و بندر بین المللی، وجود هتل و اقامتگاه های مناسب، کیش بهترین مکان برای ایجاد این کمپ ورزشی در منطقه است.
وی در خصوص مزیت‌های ساخت این کمپ برای تیم‌های داخلی گفت: تیم های‌داخلی کشور ، اغلب اوقات برای اردوهای آمادگی خود به کشور امارات سفر می‌کنند. با ساخت این کمپ، بسیاری از این اردوها با هزینه کمتر می‌تواند در کیش برگزار شود که رونق اقتصادی کیش را نیز در پی دارد.
در این دیدار، کرمی ضمن تشکر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای انتخاب کیش به عنوان محل برگزاری اردوهای آمادگی تیم های خارجی، آمادگی مدیرعامل سازمان را برای هرگونه همکاری در راستای مذاکره با کشور قطر برای تحقق این امر اعلام کرد.
لازم به ذکر است تاج و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای شرکت در سمینار هم‌ اندیشی دانش‌ افزایی رؤسای هیات‌های‌ 32 استان و کمیته های فدراسیون فوتبال کشور در جزیره کیش حاضر شدند.
سمینار هم اندیشی‌دانش‌ افزایی رؤسای هیات های‌ استان و کمیته‌های فدراسیون فوتبال کشور با حضور دو نفر از مدرسان فیفا از تاریخ 14 آذر با حضور بیش از 60 نفر از رؤسای 32 استان و کمیته‌های فدراسیون‌فوتبال به میزبانی جزیره‌کیش آغاز به کار‌کرد و روز جمعه 17 آذر به کار خود پایان داد.
مدیریت و بازاریابی فوتبال، سرفصل‌های این سمینار بود.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو