تولید سیستم گرمایشی با کاغذ کربُن در قشم

عضو منتخب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم به همراه شماری از مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت از مراحل تولید سیستم های گرمایشی با کاغذ کربُن در شرکت «ساتراپ صنعت قشم» بازدید کردند.

به گزارش فرینا، علی یدقار در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران گفت: حرکت فعالیت های تولیدی در قشم با حمایت قانونی سازمان منطقه آزاد قشم به ویژه در دولت تدبیر و امید رو به رشد و به سمت جلو در حرکت است.

یدقار افزود: تولید سیستم گرمایشی این شرکت با سرمایه گذاری مشترک تایو ژاپن (49 درصد) و سرمایه گذار ایرانی (51 درصد) یکی از 74 واحد صنعتی است که در دوره دولت تدبیر و امید در این منطقه راه اندازی شده است.

وی گفت: شرکت ساتراپ صنعت قشم مرداد ماه امسال با دریافت مجوز از سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت خود را در زمینه تولد سیستم گرمایشی با استفاده از کاغذ کربُن آغاز کرده است.

عضو منتخب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این شرکت صنعتی با سرمایه ای افزون بر 15 میلیارد ریال موفق به اشتغالزایی مستقیم برای هشت نیروی کار شده است.

یدقار گفت: هم اینک 171 شرکت صنعتی در دو شهرک تولا و فجر منطقه آزاد قشم با چهار هزار و 62 نیرو فعالیت می کنند که تا دهه مبارک فجر امسال تعداد آنها به 180 شرکت فعال افزایش می یابد.

مدیر ژاپنی شرکت تاپو هم در این بازدید از فعالیت مشترک با شرکت ساتراپ صنعت قشم در زمینه تولید صفحات گرما زا با هدف فروش در بازار ژاپن ابراز خرسندی کرد.

کیسو که آبه گفت: در آینده نزدیک و در نشست با مسئولان سازمان توسعه همکاری های بین المللی ژاپن (Gica) و سازمان تجارت جهانی ژاپن (Getro) مزایای حضور شرکت های ژاپنی برای فعالیت در منطقه آزاد قشم را به آنان معرفی خواهد کرد.

بنا به این گزارش، شرکت ساتراپ صنعت قشم با اخذ مجوز از سازمان منطقه آزاد تولید سیستم گرما زا با استفاده از کاغذ کربُن را با مشارکت شرکت تاپو ژاپن در شهرک تولای در جزیره قشم آغاز کرده و تاکنون چندین مورد محصولات تولیدی در قشم به کشور ژاپن صادر شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :