برگزاری كارگاه آموزشی تولیدات ژئوپاركی و صنایع دستی وابسته در اوشتبین

كارگاه آموزشی تولیدات ژئوپاركی و صنایع دستی وابسته در پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی اوشتبین توسط سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، كارگاه آموزشی تولیدات ژئوپاركی و صنایع دستی وابسته 20آذر در پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی اوشتبین، با مشاركت زنان روستا و همكاری صمیمانه مسئول خانه عالم اوشتبین برگزار شد.
در این كارگاه آموزشی زنان و دختران روستا با نحوه طراحی و تولید صنایع دستی قابل عرضه به گردشگران داخلی و خارجی آشنا شدند.
کارگاه اشاره شده، در راستای طراحی و تولید صنایع دستی، سوغات و یادگاری با ماهیت ژئوپارك ارس و در 3بخش آشنایی با ژئوپارك ارس، طراحی و ساخت صابون های سنتی و طراحی و تولید زینت آلات محلی با نقوش ورنی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی تولیدات ژئوپاركی و صنایع دستی وابسته به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و با همكاری موسسه میراث زمین شناختی خاورمیانه برگزار شد.
گفتنی است، در جلسه پیشین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و موسسه میراث زمین شناختی خاورمیانه 20محصول و تولید ژئوپارکی، صنایع دستی وابسته، سوغات و یادگاری انتخاب شده و برنامه ریزی لازم برای تولید انبوه و عرضه این محصولات در منطقه آزاد ارس، صورت گرفته است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو