مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد معرفی شد

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش رضوانی به عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد معرفی شد.

به گزارش فرینا، در آغاز آیین تکریم و معارفه مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد، علی خدمتگزار مدیر سابق بندر امیرآباد ضمن تقدیر از همکاران و مدیران ارشد استانی گفت: اگر امروز بندر امیرآباد به عنوان بندر شاخص کشور شناخته می شود حاصل همکاری تمام همکاران در مجموعه بندرامیرآباد و مسئولین استانی و شهرستانی بوده است.
خدمتگزار افزود: سرمایه گذاری انجام شده توسط دولت و بخش خصوصی در بندر امیرآباد طی مدت سه سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان بوده است و این در حالی است که در سال 93 میزان سرمایه جذب شده 160 میلیارد تومان بوده است.
وی در پایان از تلاش و همیاری پرسنل خدوم این بندر درطی این مدت تشکر و برای مدیر جدید بندر امیرآباد آرزوی موفق کرد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه سابقه کار در معاونت دریایی و بندری بندرامیرآباد در سال های گذشته موجب شد تا شناخت مناسبی را از بندر داشته باشم گفت: فعال شدن ترانزیت کالا در کریدور بین المللی شمال – جنوب یکی از تکالیف بنده در بندرامیرآباد است.
سیاوش رضوانی با اشاره به اینکه این بندر 7.5 میلیون تن از 25 میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری حوزه دریای خزر را دارا است افزود: تنوع جذب کالا و حمل و نقل بخشی از کالاهای ترانزیتی چین به اروپا را از برنامه های خود عنوان کرد.
رضوانی به حل مشکلات ریلی نیز اشاره و بر تکمیل اسکله رورو ریلی در آیند نزدیک تأکید کرد.
وی ایجاد و تقویت کانتینر یخچالی و اصلاح بسته بندی جهت توسعه صادرات میوه و تره بار را با توجه به وجود مرکبات در استان مازندران را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در پایان از تمامی مسئولان در دوران حضور خود در تمام رده های مدیریتی تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم که معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاون عمرانی استاندار مازندران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای در استان، امام جمعه شهرستان بهشهر و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولین محلی حضور داشتند ضمن تقدیر از تلاش های علی خدمتگزار، سیاوش رضوانی به عنوان مدیر بنادر و دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد معرفی شد.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو