ظرفیت منطقه آزاد اروند برای تبدیل شدن به پایلوت آموزشی در کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیشنهاد دارم در حوزه آموزش، منطقه آزاد اروند را به‌عنوان پایلوت آموزشی ببینیم و ما کمک می‌کنیم این کار پیش برود و قابل توسعه در سراسر کشور باشد.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی در نشست شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند افزود: پیشنهادی داریم تا به‌واسطه آن در منطقه آزاد اروند و در حوزه آموزش فعالیت جدیدی آغاز شود.

زمانی گفت: آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای پیشرفت در منطقه و در راهبرد کلان آموزشی منطقه آزاد اروند است.

وی افزود: پیشنهاد دارم در حوزه آموزش، منطقه آزاد اروند را به‌عنوان پایلوت آموزشی ببینیم. ما کمک می‌کنیم این کار پیش برود و قابل توسعه در سراسر کشور باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: آنچه در توان داریم در اختیارتان می‌گذاریم و وزارت آموزش‌وپرورش هم امکانات و اعتبارات بیشتری برای این کار فراهم کند. آنچه وزارت تأیید کند برای ما مهم است.

زمانی افزود: راهبرد کلان ما توسعه آموزش‌وپرورش است و چگونگی آن در اختیار وزارت آموزش‌وپرورش قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ما به اجرای برنامه های وزارت آموزش و پرورش در منطقه آزاد اروند کمک می‌کنیم و این وزارت هم توان مضاعف برای منطقه انجام دهد.

گفتنی است؛ وزیر آموزش ‌و پرورش دو روز پیش برای افتتاح و بررسی وضعیت آموزش و پرورش خوزستان، وارد دزفول شده بود که بعد از حضور در شهرهای دزفول، اندیمشک و اهواز، وارد آبادان شد و در شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند حضور یافت.





 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو