بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا با فعالیت های این دو رسانه آشنا شد.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی روز یکشنبه 26 آذرماه ابتدا با حضور در موسسه مطبوعاتی ایران با محمدتقی روغنی ها مدیرعامل این موسسه گفتگو کرد.
محمد تقی روغنی ها در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مناطق آزاد به رونق اقتصادی کشور کمک می کنند | انتشار ویژه نامه های روزنامه ایران به صورت سه زبانه می تواند چابهار را بیشتر به مخاطبان و مردم معرفی کند.
وی ادامه داد: اخبار و فعالیت های مناطق آزاد باید در اختیار تصمیم سازان کشور قرار بگیرد و روزنامه ایران آمادگی دارد تا ظرفیت های خبری چابهار افزایش یابد.
عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار هم در این نشست با اشاره به عملکرد سازمان های مناطق آزاد در دولت یازدهم گفت: مناطق آزاد در طول فعالیت دولت یازدهم عملکرد قابل دفاعی داشته اند.
وی ادامه داد: توسعه محور شرق و سواحل مکران مورد تاکید تصمیم سازان کشور و دولت است و رسانه ها بویژه روزنامه ایران می توانند روی چنین موضوعاتی بیشتر کار کنند.
کردی تاکید کرد: موتور توسعه چابهار روشن شده است و منتظر سرمایه گذار خاصی نخواهد ماند چرا که با توسعه این منطقه درخواست های بسیاری برای سرمایه گذاری در چابهار وجود دارد.
کردی در ادامه از بخش های مختلف روزنامه ایران بازدید کرد و با خبرنگاران گروه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، مدیران و مسئولان روزنامه های الوفاق، ایران دیلی، ایران سپید به گفتگو پرداخت.

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از خبرگزاری ایرنا
در ادامه بازدیدهای رسانه های روز گذشته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، عبدالرحیم کردی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با محمد خدادی مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.
محمد خدادی در این نشست گفت: پروژه های شاخص و کلان منطقه آزاد چابهار نیازمند معرفی بیشتر از طریق محصولات خبری است که ایرنا آمادگی دارد با استفاده از اطلاعات اولیه آنها را به پرونده های ویژه خبری تبدیل کند.
وی ادامه داد: از طریق محصولات نوین خبری می توان بسته ویژه "چابهار شناسی" تهیه و تولید کرد. چابهار را علاوه بر مردم باید مسئولان و تصمیم سازان بشناسند.
عبدالرحیم کردی نیز در این نشست گفت: با افتتاح فاز اول طرح توسعه بندر چابهار ظرفیت این بندر به هشت و نیم میلیون تن رسیده که چشم انداز آن در آینده؛ 20 میلیون تن خواهد بود.
وی تاکید کرد: اتصال راه آهن چابهار به خط آهن سراسری یکی از نیازهای اصلی توسعه چابهار است که برای تکمیل آن به "سرعت در اجرا" و "اعتبارات بیشتر" احتیاج دارد.
در ادامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در اتاق خبر این خبرگزاری با خبرنگاران این رسانه به گفتگو پرداختند.
برنامه بازدیدهای مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور با هدف توسعه همکاری های رسانه ای توسط روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی طراحی و برنامه ریزی شده و تاکنون مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد انزلی و چابهار از خبرگزاری ایرنا بازدید داشته اند.

امتیاز به خبر :