سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی به سمت سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منصوب شد.

به گزارش فرینا، در این حکم از سوی محمد ابراهیم انصاری لاری آمده است:
با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی منصوب می شوید.
امید است با عنایات خداوند متعال در انجام وظایف محوله، پیوسته موفق و موید باشید.
گفتنی است مصطفی خانزادی پیش از این رییس هیات مدیره هلدینگ عمران و حمل و نقل شستا و مدیرگروه سازه، زلزله و مدیریت ساخت دانشکده عمران بوده است.
وی در سال های 78 تا 82 نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بوده و عضویت در هیات مدیره سازمان مجری ساختمانهای دولتی را درکارنامه کاری خود دارد.
مشاور وزیر و مجری پروژه های شرق کشور در سالهای 82 تا 84، مشاور عالی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عضویت در هیات عامل و معاون توسعه و تجهیز بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار و ریاست مرکز تحقیقات سیمان از دیگر سوابق اجرایی مصطفی خانزادی است.
وی همچنین عضوهیات عامل و معاون توسعه و تجهیز بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، رییس دانشگاه علم و صنعت ایران واحد دماوند، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، مسئول کارگزینی کل کمیته های انقلاب اسلامی، معاون مدیرکل دفتر هماهنگی سرپرستی های خارج از کشور و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است.
مصطفی خانزادی علاوه بر تالیف تعداد زیادی کتاب و مقالات دانشگاهی، عضو انجمن ها و انستیتوهای بتن ایران، ژاپن، آمریکا و جهانی است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو