کارگاه توانمندسازی مدیران بیمارستان های کشور در کیش برگزار شد

کارگاه توانمند‌ سازی با عنوان « ماژول مدیریت خطر» با حضور 40 نفر از مدیران بیمارستان های کشور در جزیره ‌کیش برگزار شد.

به گزارش فرینا، در کارگاه آموزشی که با همکاری دانشگاه علوم ‌پزشکی شیراز و بیمارستان‌ تخصصی و فوق تخصصی‌کیش با محوریت خطر، حوادث و بلایا برگزار شد.
40 نفر از مدیران بیمارستان‌های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، لار، گراش، هرمزگان و کهکیلویه و بویر احمد حضور داشتند.
دکتر محمد جواد مرادیان متخصص سلامت در بلایا و فوریت ها و مدرس این کارگاه آموزشی، در خصوص توانمند سازی مدیران گفت: برگزاری این دوره از سوی وزارت بهداشت و درمان با همکاری سازمان جهانی بهداشت در 7 بخش آموزشی تامین و خدمات پشتیبانی، مدیریت مالی، ایمنی بیمار، مدیریت بهبود کیفیت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت اطلاعات سلامت و مدیریت خطر از دو سال پیش در کشور آغاز شده است.
به گفته مرادیان افزایش‌ سطح کیفیت‌ خدمات در بیمارستان‌ها و توانمند سازی مدیران در ابعاد مختلف از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.
مدیران بیمارستان ها در این دوره های آموزشی ضمن آشنایی با مبانی مدیریت بحران، توانمندی های لازم را برای فرماندهی تیم بحران، مدیریت امور، کنترل و نظارت به دست می آورند.
شایان ذکر است، دوره های توانمند سازی مدیران بیمارستان ها با مشارکت دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی‌ خدمات بالینی معاونت درمان، مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری، معاونت توسعه وزارت بهداشت و‌ درمان و با همکاری سازمان بهداشت جهانی(WHO) در کشور برگزار می‌شود.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو