دیدار مدیرعامل منطقه ویژه نمین با امام جمعه اردبیل

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی نمین در دیدار با امام جمعه اردبیل وی را در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته در این منطقه ویژه قرار داده و با ایشان به گفتگو پرداخت.

به گزارش فرینا، در ابتدای این دیدار محمد شهباز علیزاده گزارشی کلی از عملکرد و فعالیت های انجام گرفته طی این مدت در زمینه رفع موانع اداری و فراهم نمودن زیرساخت ها پراخته و سپس جزییات عملیات عمرانی را تشریح کرد.

علیزاده با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خاص منطقه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و نامساعد شدن شرایط جوی و نیز به دلیل باد خیز بودن منطقه اجرای عملیات عمرانی منطقه با کاهش مواجه شده است و این یک امر طبیعی در استان اردبیل می باشد.که با مساعد شدن شرایط جوی عملیات عمرانی راه ورودی منطقه با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تلاشها و پیگیری های استاندار اردبیل در خصوص این منطقه افزود: راه ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین با تلاش و پیگیری و مساعدت های بی دریغ مهندس بهنام جو در نیمه اول سال آینده به اتمام خواهد رسید و شرایط برای تکمیل زیر ساخت ها و استقرار واحد های تولیدی داخلی و بین المللی فراهم خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی نمین با اشاره به اهمیت مطالعات زیست محیطی منطقه و تایید این مطالعات توسط مراجع ذی صلاح گفت: پیگیر تصویب هرچه سریعتر طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی نمین نزد دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور هستیم تا شرایط برای ورود سرمایه گذاران برای تولید کریستال و پتروشیمی تسهیل شود.که استقرار هر کدام از این واحد های تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی نمین به ترتیب ۱۵۰۰ و ۵۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد نمود که می تواند در کاهش نرخ بیکاری جوانان تحصیل کرده استان اردبیل نقش بسزایی ایفا نماید.

در این دیدار امام جمعه اردبیل نیز با اشاره به پیشرفت های قابل قبول در منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: فعالیت های انجام گرفته توسط مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی نمین در جهت پیشرفت آن منطقه موفقیت آمیز بوده و امید واریم این جدیت ادامه یافته و توفیقات بیشتری نصیب شما شود.

سید حسن عاملی، همچین حمایت های خود در جهت جذب سرمایه گذار در منطقه را در راستای افزایش رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری اعلام کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی نمین دارای پتانسیل های حیاتی و تاثیر گذار برای جذب سرمایه گذاران و تولید کنندگان محصولات صنعتی و فعالین اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تلاشها و مساعدت های بی وقفه استاندار اردبیل مهندس بهنام جو در راستای پیشرفت و فراهم آوردن زیر ساخت های لازم به جهت بهره برداری منطقه در نیمه نخست سال آینده و جذب سرمایه گذاران و تولید کنندگان و فعالین اقتصادی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

امام جمعه اردبیل افزود: مساعدت و همکاری همه سازمانها و ادارات مرتبط با این پروژه بزرگ اقتصادی استان بسیار ضروری است تا هرچه سریعتر این امر حیاتی به بار بنشیند تا با حضور سرمایه گذاران داخلی و بین المللی در استان شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری باشیم.





 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو