استفاده از استعدادیاب های بومی برای شناسایی نخبگان ورزشی منطقه آزاد ماکو

سرمربی تیم فوتسال کشور با اشاره به برگزاری کلاس های مربیگری در منطقه آزاد ماکو گفت: از استعدادیاب های بومی برای شناسایی نخبگان ورزشی این منطقه استفاده می کنیم.

به گزارش فرینا، سید محمدناظم الشریعه در مراسم آغاز کلاس های مربیگری و استعدادیابی در منطقه آزاد ماکو افزود: این کلاس ها با 90 نفر از علاقمندان مربیگری و استعدادیابی شروع و به 20 نفر رسیده است و از  این تعداد نیز  10 نفر انتخاب خواهند شد تا وظیفه شناسایی استعدادهای فوتسال منطقه آزاد ماکو را به عهده این افراد بگذاریم.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز با اشاره به اینکه برای رشد ورزش قهرمانی، روی استعدادهای ورزشکاران بومی سرمایه گذاری می کنیم گفت: با استفاده از مربیان درجه یک کشوری در نظر داریم استعدادهای ورزشی و مربیگری را شکوفا کرده و با استفاده از ظرفیت های بومی در رشته های پرطرفدار مانند والیبال، فوتبال و فوتسال زمینه های لازم را برای حضور در لیگ های قهرمانی کشور فراهم سازیم.

حسین حمزه لو افزود: شرکت کنندگان در کلاس ها باید از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را جهت ارتقای دانش ورزشی بکار بگیرند.

آخرین مرحله کلاس مربیگری و استعدادیابی فوتسال منطقه آزاد ماکو با تدریس سرمربی فوتسال کشور تا 9 دی در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.


 

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو