آمادگی منطقه آزاد ارس برای اجرای پروژه شهر سالم، جامعه ایمن

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست کمیته ارس 2020 ، شهر سالم، جامعه ایمن گفت: در جامعه ای که توجه به هم نوع وجود دارد قطعا برخی از آسیب های اجتماعی به وقوع نخواهد پیوست و میزان طول عمر انسان ها نیز افزایش پیدا می کند.

به گزارش فرینا وی با اشاره به اینکه انسان سرمایه ی ارزشمند یک جامعه ایده آل است گفت : شعار شهر سالم و جامعه ایمن در برخی از کشورهای خارجی به تحقق پیوسته و رنگ واقعیت به خود گرفته است و در نتیجه شرایط زندگی شهری، تعلیم و تربیت و آموزشی خود را بهبود بخشیده اند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: وقتی برخی آسیب های اجتماعی زیاد می باشد و نا امنی در آن بیشتر شود و قطعا توریست و گردشگری نیز به آنجا نخواهد رفت و در نتیجه توسعه اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی به وقوع نخواهد پیوست .
عرب باغی با بیان اینکه خدمت به جامعه آگاه افتخار است ، اظهار داشت : زندگی ماشینی و بی عاطفه میتواند کشور را با بحران مواجه کند اما هیچ آسیبی در جامعه ای غیر قابل حل نیست و قطعا راه حلی وجود دارد و مهمترین عامل اصلی برون رفت از مشکلات و معضلات تنها با اراده مصمم و با آموزش شهروندان میسر میشود و اگر تمامی مسئولین توان اجرایی داشته باشند قطع یقین میتوان کارهایی انجام داد.
وی با اشاره به انتخاب ارس ۲۰۲۰ به عنوان شهر سالم و جامعه ایمن گفت : مناطق آزاد به صورت پایلوت برای اجرای اینگونه طرح ها قبل از ورود به سرزمین اصلی نقش مهمی را ایفا می کنند و منطقه آزاد ارس نیز پتانسیل عملیاتی این طرح را دارد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو