برگزاری نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس مصوبه هیأت دولت تمامی دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان موظفند زیرساخت های مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی چهار محال و بختیاری را تأمین کنند.

به گزارش فرینا، سیامک سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح جامع منطقه ویژه استان خرداد امسال درشورای جامع مناطق ویژه کشور تصویب شد.

سلیمانی دشتکی گفت: هم اینگ گاز و برق منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال وبختیاری تأمین شده و به زودی آب، تلفن، فیبر نوری و اینترنت مورد نیاز نیز در اینمحل فراهم می شود.

وی افزود: مقدمات لازم برای استقرار گمرک درمنطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری فراهم شده و اقدامات لازم به منظور آغازفعالیت آن از ابتدای سال 1397 صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال وبختیاری تا یک هفته آینده مشکلات احتمالی درون سایت منطقه ویژه اقتصادی را به شرکتهای خدمات رسان اعلام کند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداریچهارمحال و بختیاری نیز گفت: هیچ کس حق ندارند در روند اجرا، تکمیل و بهره برداریاز طرح های توسعه ای در استان مانع تراشی کند.

شراره زارعان افزود: افزایش همکاری در دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان مرتبط با منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد.

زارعان گفت: تاکنون 18 میلیارد ریال از ردیف های مختلف ملی و استانی برای منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو