همدلی و اتحاد مسئولان و مردم؛ موفقیت ارس را به ارمغان آورده است

13 هفته از آغاز نماز جمعه منطقه آزاد ارس می گذرد و باعث افتخار است که از تمام طیف های جامعه در نماز جمعه شرکت می کنند.

به گزارش فرینا، امام جمعه منطقه آزاد ارس، در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: همدلی مسئولان و مردم موفقیت سال های اخیر منطقه آزاد ارس در تمام بخش ها را رقم زده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، حجت الاسلام سالار سنجری، تصریح کرد: 13هفته از آغاز نماز جمعه منطقه آزاد ارس می گذرد و باعث افتخار است که از تمام طیف های جامعه در نماز جمعه شرکت می کنند.
وی ادامه داد: قریب به 60درصد مراجعات به دفتر امام جمعه را جوانان تشکیل می دهند و حضور جوانان جلفا در برنامه های مذهبی و ملی باورنکردنی است.
امام جمعه منطقه آزاد ارس، با اشاره به ولایت مداری مردم منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، تاکید کرد: جمع کثیری از مردم شهرستان جلفا علاقمند بودند که در این دیدار حضور داشته باشند و جمع کنونی نماینده مردم ولایت مدار جلفاست.
حجت الاسلام سنجری در ادامه آماری از روحانیان ، شهیدان، ایثارگران و جانبازان منطقه آزاد ارس و جلفا را ارائه کرده و در زمینه برنامه های پیش روی ستاد اقامه نماز این شهرستان سخن گفت.
گفتنی است، در دیدار امروز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، امام جمعه منطقه آزاد ارس، مسئولان و پرسنل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان شهرستان جلفا، مسئولان نظامی، انتظامی و سپاه شهرستان جلفا و جمعی از مردم ولایت مدار این شهرستان حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو