منطقه آزاد ارس فرصت طلایی برای ترویج فرهنگ تولید و اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مسئولان سازمان منطقه آزاد ارس از این منطقه به عنوان فرصت طلایی برای ترویج فرهنگ تولید و اقتصاد مقاومتی نام برد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در این دیدار گفت: منطقه آزاد ارس فرصت بزرگ و طلایی برای ترویج فرهنگ تولید و اقتصاد مقاومتی است که نتیجه آن نیز می تواند شکوفایی اقتصادی باشد.
وی افزود: امروزه مسائل اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، اولویت کشور است و در منطقه آزاد ارس نیز شاهد این اولویت بندی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: هم اکنون کشور درگیر جنگ اقتصادی است و لازمه خروج از این وضعیت، عملکرد جهادگونه مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به آمارهای منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف از جمله حوزه های اقتصادی، خاطرنشان کرد: در 3 ماه اخیر اطلاعات کافی از فعالیت های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس به دست آورده ام و نشاط و پویایی منطقه آزاد ارس، جالب توجه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروزه بیشتر مشکلات کشور و موارد مدنظر مردم، مشکلات اقتصادی است، گفت: مسئولان باید در حالیکه 9 ماه از نامگذاری سال گذشته است، گزارش دهند که چه فعالیت هایی در این حوزه انجام داده اند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: باید در تمام برنامه های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس، اصل اثرگذاری رعایت شده و مردم از فعالیت های صورت گرفته، رضایت کامل داشته باشند.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به یوم الله 9 دی، تاکید کرد: نباید حادثه تاریخی 9 دی فراموش شود و مردم در این روز برعلیه فتنه و بر علیه کسانی که به باورهای دینی، عاشورایی و انقلابی ما جسارت کردند، به پا خواستند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: نقش بصیرت برای رویایی با توطئه های فتنه گران در 9 دی مشخص شد و مردم با انسجام و همدلی تمام نقشه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.
گفتنی است، در دیدار امروز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، امام جمعه منطقه آزاد ارس، مسئولان و پرسنل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان شهرستان جلفا، مسئولان نظامی، انتظامی و سپاه شهرستان جلفا و جمعی از مردم ولایت مدار این شهرستان حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو