سرعت در اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: این منطقه در جذب اعتبارات عمرانی موفق عمل کرده و پروژه های زیربنایی و عمرانی ارس طبق برنامه پیش می رود.

به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: در جلسه دیشب این دبیرخانه نیز منطقه آزاد ارس به عنوان منطقه آزاد موفق در تمام زمینه های فعالیتی معرفی شده است و این موفقیت نمود بارز همدلی در این منطقه است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره موفقیت های ارس در جذب سرمایه گذاری های کلان، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری های کلانی که در منطقه آزاد ارس در حوزه صنعتی و کشاورزی صورت گرفته است، افتخاری برای کشور محسوب می شود.
عرب باغی تاکید کرد: صادرات محصولات تولیدی در ارس، به خصوص در حوزه گلخانه ها، زبانزد محافل اقتصادی کشور شده است و ارس در حال به دست گرفتن بازارهای روسیه است.
وی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه در حوزه گردشگری، عنوان کرد: در زمینه گردشگری نیز شاهد رشد روافزون زیرساخت های گردشگری هستیم و به زودی اولین هتل 5 ستاره منطقه آزاد ارس نیز افتتاح خواهد شد.
رئیس هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، در بخش دیگری از صحبت های خود، گفت: حضور حجت السلام والمسلمین سنجری در منطقه آزاد ارس انرژی مضاعفی برای همدلی و همکاری در جلفا ایجاد کرده است و شرایط همدلی در منطقه پس از حضور ایشان بهتر شده است.
عرب باغی در پایان از نماینده ولی فقیه در منطقه آزاد ارس، دعوت کرد تا با حضور در این منطقه دلگرمی بیشتری به مسئولان این منطقه داده و از نزدیک شاهد موفقیت های روزافزون ارس باشند.
گفتنی است، در دیدار امروز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، امام جمعه منطقه آزاد ارس، مسئولان و پرسنل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان شهرستان جلفا، مسئولان نظامی، انتظامی و سپاه شهرستان جلفا و جمعی از مردم ولایت مدار این شهرستان حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو