ورود مینی بوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری ماکو در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی ماکو گفت: با تعریض خیابان امام ماکو، اتوبوس و خودروهایی که در شان و منزلت مردم منطقه آزاد ماکو باشد جهت ارائه خدمات بهتر و بهینه وارد چرخه ناوگان حمل و نقل می شود.

به گزارش فرینا، نعمت محرم پور در خصوص علت عدم وجود وسیله حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس شهری با توجه به ظرفیت منطقه آزاد ماکو گفت : 7 دستگاه مینی بوس و سه دستگاه ون از محل تبصره 13 با تسهیلات بانکی خریداری شده بود که مالکان این خودروها به دلیل عدم استقبال شهروندان از این وسایل نقلیه عمومی، از ادامه ارائه خدمات منصرف شده بودند.
وی افزود: لذا با تصویب شهرداری تاکسی های پلاک «ت» که در آژانس های خصوصی مشغول کار بودند به ناوگان حمل و نقل شهری وارد شدند.
محرم پور افزود :مدت عمر مفید خودرو مینی بوس یا ون 7 سال است که بدلیل اتمام عمر آنها ، خودروهایی که در گذشته از محل تبصره 13 خریداری شده بود، از ناوگان خارج شده است البته 271 تاکسی درون شهری در ماکو وجود دارد که 99% آنها نوسازی شده اند.
محرم پور بیان داشت : با توجه به اینکه بافت شهر ماکو فرسوده بوده و یک خیابان اصلی وجود دارد با افزایش و استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی موجب ترافیک سنگین در شهر شده و مردم از آن استقبال نخواهند کرد لذا انشالله با تعریض خیابان امام ماکو اتوبوس یا مینی بوس هایی در شان و منزلت مردم و در خور منطقه آزاد ماکو باشد جهت ارائه خدمات بهتر و بهینه وارد چرخه ناوگان عمومی می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :