برگزاری همایش عوامل موثر در پایداری ازدواج و پیشگیری از طلاق در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری همایش «عوامل موثر در پایداری ازدواج و پیشگیری از طلاق» با همکاری امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم در تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این مطلب گفت: این همایش با هدف آسیب شناسی معضلات اجتماعی و ضرورت مقابله با آن براساس برنامه ریزی شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور علیرضا بوستانی پور از مشاوران حوزه خانواده برگزار می شود.

کمساری با اشاره به گستردگی مباحث مربوط به معضلات اجتماعی و اهمیت بررسی آنها، افزود: براساس مهم بودن موضوعات حوزه اجتماعی، بحث عوامل موثر در پایداری ازدواج و پیشگیری از طلاق این طرح به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم واگذار شده است.

وی گفت: برای پایداری ساختار ازدواج و کاهش میزان طلاق در جامعه باید ابتدا عوامل اصلی که منجر به‌ پدید آمدن اختلافات و نهایتا جدایی زوجین می شود را شناسایی کرد و سپس به دنبال راهکاری برای کاهش طلاق بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، افزود: نگاه به زندگی بزرگان دین و انسان هایی که موضوعات حوزه زناشویی را از راه عقلانیت دنبال می کنند یکی از مهمترین مباحث تحکیم کانون خانواده محسوب می شود و امیدواریم  این همایش تاثیر مهمی در تقویت زندگی زناشویی مردم این منطقه و کاهش جدایی ها داشته باشد.

بنا به این گزارش، همایش عوامل موثر در پایداری ازدواج و پیشگیری از طلاق (امروز سه شنبه) 26 دی ماه از ساعت 17 تا 19 با همکاری امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم در تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.


 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :