حضور کیوان ساکت آهنگساز برجسته کشور در جزیره کیش

کیوان ساکت در سفر به کیش با مسئولان فرهنگی و فعالان هنری کیش دیدار کرد.

به گزارش فرینا، «کیوان ساکت» که موسیقی دان و آهنگساز، نوازنده تار و سه تار، نویسنده و مدرس دانشگاه و از هنرمندان بنام عرصه موسیقی کشور است در سفر به این جزیره با هدف تعامل با جامعه هنری کیش و ارتقاء فعالیت های هنرمندان با مسئولان فرهنگی و هنری کیش دیدار کرد.
این هنرمند برجسته کشورمان در این سفر دو روزه با حضور در دفاتر روزنامه های اقتصاد کیش و اخبار کیش در خصوص نقش هنر و موسیقی در رسانه با مسئولان و خبرنگاران این دو روزنامه نیز گفت و گو کرد.
این آهنگساز و نوازنده برجسته کشور همچنین از آموزشگاه های هنری، سالن های اجرای برنامه و مراکز فرهنگی کیش بازدید و در جریان روند فعالیت های موسیقیایی این جزیره قرار گرفت.
کیوان ساکت در ادامه برنامه های خود در کیش عصر امروز دوشنبه 25 دی در گردهمایی با هنرمندان این جزیره از نزدیک با موسیقی دانان، نوازندگان و گروه های هنری کیش آشنا خواهد شد.
گفتنی است آلبوم های جامه دران، سبک بال، فسانه و شبی با خورشید از آثار معروف کیوان ساکت است و در سفری که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تدارک دیده شده این موسیقیدان مطرح کشورمان از نزدیک با فعالیت های هنرمندان این جزیره آشنا شد.

امتیاز به خبر :