مشارکت 100 تن از کارکنان منطقه آزاد قشم در کارگاه آموزشی مهارت های زندگی زناشویی

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده از برگزاری سومین دوره مهارت های زندگی زناشویی با حضور 100 تن از کارکنان این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، میترا مشرقی مقدم با اعلام این مطلب، گفت: سومین همایش مهارت های زندگی زناشویی با هدف پایداری کانون خانواده ها در سالن مرکز بین المللی رشد قشم بر گزار شد.
او ادامه داد: در دو همایش قبلی حوزه خانواده که با تاکید حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف پایداری کانون خانواده ها و پُربارسازی امر مهم ازدواج برگزار شده بود، به ترتیب به مباحث "تربیت جنسی کودک" و "عبور از بحران دوران نوجوانی" پرداخته شد که مورد استقبال خوب همکاران سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.
به گفته مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده، همدلی، حل مساله و ارتباط موثر به عنوان سه مهارت ارزشمند برای تقویت کانون خانواده از سوی مدرس سومین کارگاه مهارت های زندگی زناشویی برای پرسنل سازمان منطقه آزاد قشم تشریح شد.
اوهمچنین از برگزاری همایش عوامل موثر در پایداری ازدواج و پیشگیری از طلاق در اداره کل ارشاد برای عموم مردم جزیره به عنوان راهکاری برای شناسایی آسیب ها و معضلات اجتماعی و مقابله با آن نام برد.
مشرقی مقدم تاکید کرد: برگزاری این همایش ها و کارگاه های آموزشی به طور حتم نقش مهمی در تقویت پایه های زندگی و سالم سازی روابط خانواده خواهد داشت.
بنا به این گزارش، سومین کارگاه مهارت های زندگی زناشویی ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به مدت دو روز (چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 دی ماه) در دو نوبت صبح و بعدازظهر با بررسی مهارت های زندگی توسط علیرضا بوستانی پور دکترای مشاور خانواده و برنامه پرسش و پاسخ در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو