راه‌اندازی ایرلاین اختصاصی چابهار با 3 هواپیما تا نوروز 97

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی ایرلاین‌ اختصاصی این منطقه تا نورزو 97 خبر داد و گفت:اشتغال، بهداشت و سلامت، آسیب های اجتماعی و آموزش و پرورش چهار دغدغه اصلی منطقه آزاد چابهار است.

به گزارش فرینا به نقل از  تسنیم، عبدالرحیم کردی اظهار کرد:‌ اشتغال، بهداشت و سلامت، آسیب های اجتماعی و آموزش و پرورش چهار دغدغه اصلی منطقه آزاد چابهار است.
وی با اشاره به این‌که حمایت از شورای مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد، افزود:‌ قراردادی با مرکز مطالعات اجتماعی دانشگاه تهران در خصوص مطالعه روی مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در منطقه آزاد چابهار در همه بخش‌های تولیدی و خدماتی بخصوص در جوامع محلی برای ایجاد فرصت های اشتغال بومی امضا شده است.
وی همچنین از خرید 3 فروند هواپیما و آماده سازی پروازهای مربوط به ایرلاین اختصاصی چابهار تا نوروز 97 خبر داد و تصریح کرد:‌ علاوه بر این در حال رایزنی با ایرلاین های داخلی برای دو برابر شدنپروازهای چابهار در شرایط کنونی هستیم.
به گفته مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، قرارداد ساخت پنج هتل،مهمانپذیر و مجموعه بوم گردی برای ایام نوروز مشابه هتل قلعه گنج کرمان امضا شده است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو