اردوی تیم ملی کایاک در قشم تا دهم بهمن ماه تمدید شد

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از تمدید اردوی تیم ملی کایاک مردان کشورمان در این جزیره تا دهم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی گفت: تیم ملی قایقرانی آب های آرام کشور، نهمین اردوی آمادگی خود را از چهارم دی ماه به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در کنار سواحل این جزیره زیبا آغاز کرد و با صلاحدید کادر فنی و موافقت این سازمان در دو نوبت تا دهم بهمن ماه تمدید شد.
قهرمانی افزود: این تیم با شش قایقران از استان های مازندران، گیلان، تهران، زنجان و اصفهان به همراه دو مربی برای شرکت در مسابقات آسیایی که اردیبهشت سال 97 در کشور اندونزی برگزار می شود، تا دهم بهمن ماه در اردوی جزیره قشم حضور دارند.
وی گفت: تیم کایاک کشورمان سال گذشته هم با اردوی یک ماهه در این جزیره موفق به کسب مقام سوم تیمی آسیا، نقره دو نفره و برنز یک نفره این مسابقات در چین شد.
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، از ایرج اقلیمی به عنوان سرمربی و انوش عباسی مربی تیم ملی کایاک مردان جمهوری اسلامی ایران در این اردو نام برد و افزود: احمدرضا طالبیان از اصفهان، فرزین اسدی از مازندران، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل از گیلان، امید احمدی از زنجان و بابک دربان از تهران قایقرانان حاضر در این اردو هستند.
بنا به این گزارش، جزیره قشم در جنوب ایران با داشتن سواحل زیبا و شرایط آب و هوایی بهاری در نیمه دوم سال، محل مناسبی برای تمرین تیم های ملی کشورمان در بخش های مختلف از جمله ورزش های مرتبط با آب است.

 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو