به کارگیری ظرفیت‌های استانی برای راه‌اندازی منطقه ویژه گرمسار

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ارتقای اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار گفت: ظرفیت‌های استانی برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌کارگیری شود.

به گزارش فرینا، سید شهاب‌الدین چاووشی در حاشیه سفر کوتاه خود به شهرستان گرمسار در جمع خبرنگاران افزود: راه گرمسار به فیروزکوه با سرعت در حال پیشروی است و تکمیل این پروژه نقش ویژه‌ای در حوزه ارتقای سطح گردشگری و بوم گردی دارد.

چاووشی با بیات اینکه پیگیری برای مسیرهایی که در حوزه استان تهران است در دستور کار قرار دارد گفت: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر به این شهرستان بود که می‌توان گفت منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت خوبی برای ایجاد توسعه پایدار و تحولات عظیم در حوزه اقتصاد در این شهرستان و حتی در استان سمنان است.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تکمیل این پروژه ادامه داد: از ظرفیت‌های استانی برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در این پروژه استفاده شود.

چاووشی با اشاره به اینکه کانال ریلی یک اقدام مؤثر برای جذب سرمایه‌گذار به این منطقه است افزود: در پایان این سفر باید با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اولویت‌ها و ضرورت‌های استان برنامه‌هایی را ارائه کنیم.

وی گفت: گرمسار شهر نخبگان است و مراکز متعدد دانشگاهی ظرفیت‌هایی است که ما را در آینده توسعه شهرستانی و استانی امیدوار می‌کند.

استاندار سمنان جذب سرمایه گذران به پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی استان سمنان را یک رویکرد مهم و اساسی دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی مسیر پیش روی سرمایه‌گذاران را در فرآیند اداری تسهیل کنند.

چاووشی گفت: مشارکت و فعالیت مردم نتیجه مطلوب‌تری از پروژه‌های اقتصادی حاصل می‌کند و باید این امر به‌صورت کامل به بخش خصوصی واگذار شود.



 

امتیاز به خبر :