اخبار اقتصادی | قائم مقام شرکت فرودگاه ها: 17 فرودگاه کشور درگیر بارش برف بودند

  • دوشنبه 9 بهمن 1396 - 12:20
  • 0 دیدگاه
قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در بارش اخیر برف 17 فرودگاه درگیر شدند اما 15 فرودگاه همچنان عملیاتی بودند.

پایگاه خبری مناطق آزاد (فرینا) | اخبار اقتصادی | ایرنا نوشت: حسین اسفندیاری افزود: پروازها در فرودگاه های امام و مهرآباد به علت توجه به ایمنی پروازها با وجود پاکسازی سطوح پروازی متوقف شد اما از ساعت 10 فرودگاه مهرآباد و 11 فرودگاه امام (ره) عملیاتی شدند هرچند که ممکن است پروازها با تاخیر انجام شود.
وی با اشاره به ضرورت انجام عملیات یخ زدایی هواپیماها افزود: عملیات یخ زدایی یک هواپیمای متوسط یک ساعت طول می کشد، لذا تاخیر در پروازها یک امر عادی است و تمام پروازهای این دو فرودگاه به روال عادی با اولویت انجام می شود.
قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد : هم اکنون تمام فرودگاه های کشور عملیاتی هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
اسفندیاری با اشاره به وضعیت جوی در کشور اظهارداشت: با توجه به حفظ ایمنی پروازها شرایط جوی ایجاب می کند که برخی از پروازهای هوایی ما با تاخیر انجام تا به تدریج وضعیت عادی شود.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و همچنین برودت و یخبندان در برخی از فرودگاه های کشور از مسافرین محترم درخواست می شود تا قبل از حرکت به سمت فرودگاه، آخرین اطلاعات پروازی را از شرکت های هواپیمایی مربوطه یا از اطلاعات پرواز فرودگاه های مهرآباد به شماره 199 و فرودگاه امام به شماره 096330 دریافت کنند.

برچسب ها : اخبار اقتصادی
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو