تشریح برنامه های منطقه ویژه بندر نوشهر به مناسبت ایام ا... دهه فجر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برنامه های ویژه گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود: در نخستین روز دهه مبارک فجر و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، بوق کشتی ها و شناورهای مستقر در حوضچه و لنگرگاه بنادر نوشهر و فریدونکنار به صدا در خواهد آمد.

انزان پور گفت: آذین بندی و نصب بنر،درج سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت دهه فجر در سربرگ مکاتبات اداری، نورافشانی ازبرج کنترل و مانور شناورهای دریایی، رژه ماشین های آتش نشانی و گارد در محوطه بندر در روز 12 بهمن، شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بنادر نوشهر و فریدونکنار، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کارکنان وفرزندان همکاران، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه ریزی جهت حضور پرشور همکاران در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های پیش بینی شده بمنظور گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی ستاد دهه فجر اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران است.

 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو