پیشرفت کشور در سایه وحدت میسر می شود

مشاور رئیس جمهوری و دبیر شوایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: همه دستگاه ها باید در سایه وحدت و یکپارچگی با مشکلات بجنگند چرا که پیشرفت و توسعه کشور تنها در زیر سایه وحدت میسر می شود.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک شامگاه پنجشنبه در اولین روز از دهه فجر در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان افزود: دستگاه باید در سایه وحدت و یکپارچگی با مشکلات بجنگند و از ایجاد تفرقه پرهیز کنند چراکه که این همان خواست دشمنان است.
وی اظهار کرد: آنچه که امروز داریم، در سایه استقلال کشور ، پیشرفت و وحدت محقق شده است و هنوز به اتحاد بیشتر نیاز داریم.
وی ادامه داد: شهرستان فاریاب از جمله شهرهایی است که در زمانی که روستا بود در دفاع مقدس 82 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
بانک در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تداوم انقلاب در گروه وحدت احزاب است و با صبوری و انسجام می توانیم کمبودها را جبران کنیم.
وی اضافه کرد: دشمنان ما می کوشند از بیرون با نفوذ خود همراهی و وحدت ملت ما را از بین ببرد لذا ما ماید هوشیار باشیم.
وی با بیان اینکه کشور ایران اولین بار نیست که تحریم می شود عنوان کرد: برجام زیر نظر مقام معظم رهبری پیش خواهد رفت و ایران یک کشور مستقل است و اسقلال ما سند افتخار کشور ما است.
مشاور رئیس جمهوری افزود: دانشمندان و مردم ما با تلاش و کوشش تا رسیدن به استقلال کامل اقتصادی از پای نخواهند نشست و در این مسیر نیاز به تلاش مضاعف بیشتر داریم.
وی گفت: در کنار حفظ اسقلال، با جهان نیز تعامل خواهیم کرد تا بتوانیم اقتصاد خودمان را محکمتر کنیم.
وی ادامه داد: در استان کرمان بین همه نیروها انسجام مطلوبی وجود دارد که این بزرگترین مزیت یک استان است.
مشاور رئیس جمهوری خطاب به مردم فاریاب اظهار کرد: به زودی پیام شما مردم عزیز را به رئیس جمهوری منتقل می کنم و در خصوص رفع مشکلات موجود با مسئولان مربوط صحبت خواهد شد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو