معرفی خدمات 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم قشم

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قشم از ارائه خدمات ارزشمند و ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف قشم همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در قالب 22 تابلو تبلیغاتی 4×3 خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده گفت: امسال برای نخستین بار به جای درج نام ادارات و نهادها در بنرهای تبلیغاتی دهه فجر، از عنوان کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت دهه فجر قشم در زیر تابلو استفاده شده که در نوع خود در کشور بی نظیر است.

شیخ زاده افزود: تبلیغات محیطی مهندسی شده دهه فجر امسال قشم به خوبی توانسته مردم را با خدمات بی منت مسئولان همه ادارات و نهادها در این منطقه آشنا کند و این اقدام با اقبال مثبت رئیس ستاد دهه فجر و همه اعضای قرار گرفته است.

وی گفت: در تابلوهای 22 گانه ویژه دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به همزمانی دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) با این ایام، کتیبه تسلیت شهادت بانوی دو عالم هم در سمت چپ تابلوها نقش بسته است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر قشم افزود: قشم، یکصدا در مسیر افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال، تبدیل قشم به یک جزیره دانشگاهی، عبور از بی سوادی تا فتح قله های آموزشی کشور و کسب رتبه دو رقمی کنکور سراسری، قشم رکورددار بی رقیب تولید ماهی در قفس و توسعه پرورش میگو در کشور، بخشی از شعارهای تزیین کننده تابلوهای امسال دهه فجر در قشم است.

شیخ زاده افزود: در این تابلوها همچنین به نهضت آبرسانی در قشم تبدیل آرزو به عمل، نهضت آسفالت سراسری تا دورترین بن بست های غرب جزیره، ایجاد عدالت قضایی و حفظ حقوق عامه مردم، قشم نماد همدلی و وحدت مسلمانان، عبور از خاموشی های 20 ساعته تا تلاش برای تولید برق صادراتی و ایجاد چندین بیمارستان و درمانگاه و توجه به بهداشت و سلامت در دورترین نقاط جزیره اشاره شده است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: ۵۰ پلاکارد ویژه دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به همراه پنج بسته ریسه، دو بسته پرچم مشکی و شش بسته پرچم سازمان منطقه آزاد شامل بیش از ۲۰۰ پرچم نیز برای این دو مناسبت در اختیار ادارات و نهادها از جمله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم قرار گرفته است.

مردم و مسئولان شهرستان قشم همانند مردم دیگر نقاط کشورمان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر (12 بهمن) با حضور در گلزار مطهر شهدا و غبار روبی و شستشوی قبور سروقامتان تاریخ، بار دیگر بر ادامه راه افتخار آفرین شهدا و امام شهدا تاکید کردند.


امتیاز به خبر :