لزوم توجه به اهداف والای امام راحل (ره) در برنامه ریزی های دهه فجر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: انسان سازی مهمترین ماهیت انقلاب است که باید مدنظر برنامه ریزان دردهه فجر باشد.

به گزارش فرینا، محمد ابراهیم انصاری لاری در نشست اعضای ستاد دهه فجر با اشاره به حوادث سال 57 و شهدای انقلاب افزود: حرکت بزرگ مردم دردوران انقلاب جز با اتحاد وهمدلی ورهبری امام خمینی (ره) تحقق نمی یافت.

انصاری لاری پیوند بین جمهوریت و اسلامیت و آشتی بین رضایت خدا ورضایت مردم را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: این رویداد بزرگ که درتاریخ جهان ماندگار شده است جدا از دستاوردهای بی شمار آن، ماهیتی عجیب و شگفت انگیز دارد که کمتر به آن توجه شده است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل (ره) در بهشت زهرا که در صحیفه نور نیز آمده افزود: بهترین تعریفی که می توان برای انقلاب داشت تعریفی است که امام خمینی (ره) داشت که « انقلاب نکردیم که رژیمی برود ورژیمی دیگر بیاید ما انقلاب کردیم که انسان کهنه ومتحجرقدیم  برود وانسان جدید وکامل نوبیاید» .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اساس انقلاب برانسان سازی، فرهنگ، تربیت و ساختن دنیای جدید با انسانهای جدید بود وباید مراقبت کنیم این ماهیت اصلی انقلاب تحت الشعاع موضوعات دیگر قرار نگیرد.

انصاری لاری با بیان اینکه برای معرفی پیشرفت ها درحوزه های مختلف مناسبت های مختلفی وجود دارد افزود: دهه فجر فرصتی است که دست اندرکاران ومسئولان باید با محوریت ماهیت اصلی انقلاب و آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا برای این دهه برنامه ریزی کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان فرهنگی، اجتماعی و رسانه ها خواست درخصوص رویدادهای مهم مذهبی مانند میلاد نبی مکرم اسلام(ص) که از اعیاد بزرگ مسلمانان است به طرح ایده های ناب برای اجرای برنامه های جذاب با فضایی متفاوت در سطح بین المللی بیندیشند تا این رویدادها ضمن ترویج دین مبین اسلام، نمادی برای معرفی جزیره کیش به مسلمانان جهان و جذب گردشگر باشد که برکات اقتصادی فراوانی برای این جزیره به همراه دارد.

گفتنی است در این نشست سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد دهه فجر در دو ماه گذشته، به تبیین برنامه های این دهه در جزیره کیش پرداخت.


 

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :