از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه برق و انرژی استقبال می کنیم

استاندار آذربایجان شرقی در آیین کلنگ زنی نیروگاه 500 مگاواتی ارس، گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه برق و انرژی آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس، استقبال می کنیم.

به گزارش فرینا، مجید خدابخش، در این مراسم گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه برق استان، سابقه صدساله دارد و اولین برق تبریز توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.
وی افزود: هم اکنون نیز خوشحالیم که سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه فعالیت می کنند.
وی در مورد ساخت پروژه نیروگاه 500 مگاواتی ارس، تاکید کرد: مپنا، گروه صنعتی بسیار تاثیرگذاری است که بدون شک این پروژه را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان انجام می دهند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: این نیروگاه اشتغال بالایی ایجاد می کند اما بالاتر از آن، صنایعی است که به دنبال نیروگاه به وجود خواهند آمد تا میزان اشتغال بسیار بالاتری را در صنایع استان شاهد خواهیم بود.
خدابخش در پایان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه علاقمندان داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش برق و انرژی اعلام آمادگی کرده اند تا شاهد جهش خوبی در این حوزه باشیم.
گفتنی است، نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی ارس با سرمایه‌گذاری230 میلیون یورویی، در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد حسن نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، اسدالله علیزاده سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس، مرتضی شهید زاده رییس صندوق توسعه ملی، حجت الاسلام و المسلمین سنجری امام جمعه شهرستان جلفا، عرب باغی مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس، مدیران شرکت مپنا، سرمایه گذاران پروژه و مسئولان محلی در منطقه آزاد ارس کلنگ‌زنی شد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو