افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 پروژه فرهنگی در انزلی

همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی چندین برنامه فرهنگی ـ هنری در سطح منطقه آزاد انزلی برگزار و عملیات اجرایی چندین پروژه فرهنگی اجتماعی آغاز خواهد شد.

به گزارش فرینا، اولین همایش بزرگ "مدافعان عشق" ویژه رزمندگان مدافع حرم با حضور رضا مسرور و معاونین و مدیران سازمان در مرکز همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شد و همزمان با فرارسيدن۱۲بهمن و آغاز دهه فجر، رضا مسرور  مدیرعامل این سازمان به همراه جمعي از معاونین و مديران سازمان با حضور در گلزار شهداي روستاهای منطقه با اهداء شاخه گل به مقام شهدا اداي احترام کردند.
از سوی دیگر جشن انقلاب که مشتمل بر برنامه متنوع فرهنگی و هنری متنوعی بود با استقبال گسترده دانش آموزان مدارس منطقه آزاد انزلی، به مناسبت ایام ا... دهه فجر در مرکز همایش های منطقه با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.
در حوزه فرهنگی 5 طرح فرهنگی با اعتبار 3.7 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند که این طرح ها شامل آغاز اجرای پروژه هوشمند سازی مدارس منطقه، مرکز آموزش فناوریهای نوین و پیشرفته، افتتاح خانه هنر، رونمایی از دو تندیس مفاخر استان و رونمایی از سه عروسک غول پیکر اساطیری استان است.
در بخش زیرساخت های ورزشی در سطح منطقه زمین ورزشی زیبا کنار و پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی طالب آباد با صرف هزینه 1.2 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد و علاوه بر این دو طرح، سامانه بازاریابی الکترونیکی تاسیسات گردشگری به همراه پایگاه امداد جاده ای هلال احمر به منظور خدمات رسانی سریع تر به آسیب دیدگان احتمالی در محدوده منطقه با صرف اعتبار 3.8 میلیارد ریال به صورت رسمی آماده خدمات رسانی خواهند شد.
بنابراین گزارش در دهه مبارک فجر 1396 سازمان منطقه آزاد انزلی 10 واحد مسکونی را با اعتبار 1.6 میلیارد ریال افتتاح و به مددجوان منطقه آزاد انزلی واگذار می کند و 5 روستای منطقه با اعتبار 550 میلیون ریال تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته و همه ساکنان این 5 روستا از مزایای این طرح بهره مند می شوند.
لازم به ذکر است عملیات اجرایی پاسگاه پلیس راه منطقه با اعتبار 2.5 میلیارد ریال از محل منابع سازمان جهت خدمات دهی در حوزه ترافیک منطقه در این ایام آغاز خواهد شد.
گفتنی است در شب پیروزی انقلاب اسلامی آسمان منطقه آزاد انزلی نورافشانی شده و ندای الله اکبر در سطح منطقه طنین انداز خواهد شد و پرسنل این سازمان در کنار ساکنین محدوده منطقه در جشن پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن حضور خواهند یافت.

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :