اصلاح فضای سبز بلوار صیادان قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات اصلاح فضای سبز بلوار صیادان شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی گفت: این اقدام در راستای برنامه اصلاح فضای سبز برخی بلوارها و خیابان های سطح شهر که پیش از این اعلام شده بود، انجام شد.
وی بیان داشت: در اصلاح بلوار صیادان ۱۹ نفر نخل کاشته شد و با بیش از  یکهزار متر مربع چمن کاری، فضای این بلوار با گل های فصلی مزین شد.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یکی از نکات مهم در عملیات اصلاح فضای سبز شهر قشم، توجه ویژه به اصلاح روش آبیاری از سنتی به  شبکه آبیاری های تحت فشار است.  به گفته او، اصلاح سیستم آبیاری  به عنوان یکی از ملزومات اصلی حفظ و نگهداری عرصه های فضای سبز ، موجب طراوت و شادابی بیشتر فضای سبز و کاهش ترافیک آبیاری به صورت سنتی با استفاده از تانکر های آب می شود.
وي در پایان با درخواست از شهروندان قشمی برای اهتمام بیشتر در زمینه حفاظت از عرصه های فضای سبز شهری، گفت: حفظ و‌ نگهداری فضاي سبز بدون مشاركت شهروندان امكان پذیر نیست و مجموعه عوامل فضاي سبز مديريت امور شهري و روستایی همواره سعي می کنند در شرايط اقليمي موجود که حفظ و‌ نگهداری فضای سبز نياز به صرف هزينه و مراقبت مستمر دارد، به نقش مردم در حفظ و نگهداري اين فضاها توجه ویژه نمایند.

 

امتیاز به خبر :