بزرگترین مرکز غواصی ایران در قشم به بهره برداری رسید

بزرگترین مدرسه غواصی ایران (ساحل نگین قشم) با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریالی بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در مجموعه پارک زیتون شهر قشم افتتاح شد.

به گزارش فرینا، این مدرسه با 410 متر زیربنا به عنوان بزرگترین مرکز غواصی ایران با 10 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار بخش خصوصی در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرماندار و شهردار قشم افتتاح شد.
برای نخستین بار در قشم این مدرسه از مجموعه استخر آموزش غواصی برخوردار است و همچنین برای اولین بار سیلندرهای غواصی با گازهای مخلوط نایت روکس NITROX برای عملیات غواصی در عمق آب های 55 متر به بالا در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرد.
در این مرکز غواصی علاوه بر دوره های آموزشی برای کودکان 8 سال به بالا با استفاده از مربیان ویژه کودک،  دوره های آموزشی برای افراد 12 سال به بالا هم دایر است.
30 سِت لوازم کامل غواصی ایتالیایی، چهار فروند قایق ساخت شرکت های شناور سازی قشم، یک قایق امداد و نجات (جی.نی.نی) ساخت کشور ژاپن بخشی از تجهیزات مدرسه غواصی ساحل نگین قشم است.
در این مجموعه ورزشی همچنین دوستداران تفریحات دریایی می توانند با استفاده از جت اسکی، موتور چهار چرخ، شاتل و بنانا از ورود به آب های نیلگون خلیج فارس با حضور مربیان ویژه لذت ببرند.
ایجاد اشتغال مستقیم برای 10 نفر از امتیازات افتتاح این مرکز غواصی 10 در مجموعه پارک زیتون شهر قشم است.
جزیره قشم در جنوب ایران امسال نیز همانند سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور در ایام دهه مبارک فجر شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های مختلف صنعتی، عمرانی، ورزشی، تجاری و خدماتی است.

امتیاز به خبر :