طرح های مهم صنعتی قشم تا پایان سال به بهره برداری می رسد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح در حوزه های مختلف با حدود 300 میلیارد ریال اعتبار در این جزیره به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در پایان مراسم افتتاح هفت طرح دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران، گفت: تا پایان امسال تعداد 54 طرح در این منطقه به بهره برداری می رسد که هفت پروژه آن امروز در ششمین روز ایام الله دهه فجر افتتاح گردید.
او افزود: ساختمان اداری درب خروجی اسکله بهمن و آسفالت راه های دسترسی به 6 روستای بخش مرکزی جزیره دو پروژه سازمان منطقه آزاد قشم و مدرسه غواصی، کارخانه های تولید پودر پُلی اتیلن، تولید کاغذ شبه کرافت و مقوا و بسته بندی قند، شکر و خشکبار و یک کاشانه مهمان نیز پنج طرح بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان بود که امروز افتتاح و به مرحله بهره برداری رسیدند.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با افتتاح این هفت طرح در نقاط مختلف جزیره، 270 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه های تولیدی و خدماتی مشغول به کار می شوند.
وی با اعلام اینکه 47 طرح دیگر در جزیره قشم تا پایان امسال با حضور مقامات مختلف کشوری افتتاح می شود، افزود: با آغاز به کار این تعداد پروژه در حوزه های مختلف تعداد شش هزار نیروی کار به طور مستقیم و غیرمستقیم در این واحدها مشغول به کار خواهند شد.
مومنی از افتتاح 9 هتل، 11 کاشانه مهمان، سه کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، چند طرح حوزه شیلاتی و تولید صنعتی دیگر به عنوان بخشی از پروژه هایی نام برد که قرار است با حضور مقامات کشوری به بهره برداری برسد.
امسال نیز همانند سال های گذشته با آغاز دهه مبارک فجر، هموطنانمان از سراسر ایران اسلامی از جمله مردم خونگرم جزیره قشم در جنوب کشور شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف صنعتی، عمرانی، ورزشی، فرهنگی، خدماتی و تجاری هستند.

امتیاز به خبر :