مشاركت بيش از پيش بخش خصوصی رويكرد اصلی گردشگری كيش

در مراسم آغاز فستيوال طلايی كيش عليرضا قائديان از مشاركت بيش از پيش بخش خصوصی در تصميم گيري ها، برنامه ريزی و اجرای برنامه های گردشگری خبر داد.

به گزارش فرینا، فستيوال طلايی كيش شامگاه ١٧ بهمن در مراسمی با حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد كيش، مشاور بازرگانی مديرعامل سازمان، روسای جوامع، اصناف و بازاريان، مديران ادارات و نهادها و فعالان بخش خصوصی آغاز شد.
در اين مراسم عليرضا قائديان با تاكيد بر اينكه رويكرد اصلی گردشگری سازمان مشاركت بيش از پيش بخش خصوصی در تصميم گيری ها، برنامه ريزي ها و اجرای برنامه ها است گفت: تعريف فرصت ها و ظرفيت هاي جديد گردشگري از مهم ترين بسترهای جذب گردشگران همراه با افزايش رضايتمندی است.
قائديان افزود: فعاليت مستمر بخش خصوصی از ضروريات توسعه گردشگری در جزيره كيش است و يكی از شيوه های مدرن فعاليت برای موفقيت در صنعت گردشگری استفاده از فناوري های آی تی است كه در جزيره كيش هم با توجه به فعاليت شركت تجارت الكترونيك پارسيان زيرساخت های خوبی برای بهره گيری از اين ظرفيت فراهم است.
وی در پايان ضمن تقدير از همه فعالان بخش خصوصی و دولتی كه دست اندركار برگزاری اين جشنواره هستند بر لزوم همكاری هر چه بيشتر همه بخش ها برای ميزبانی شايسته از گردشگران نوروزی تاكيد كرد.
مشاور بازرگانی مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش هم در اين مراسم با تشريح نحوه عملكرد فستيوال طلايی و جذب گردشگران با ارائه انواع تخفيف ها گفت: ايجاد مزيت در ايام خلوتی كيش می تواند راهكاری برای جذب گردشگران باشد اما اين موضوع مستلزم مشاركت بخش خصوصی است.
سادات نجفی افزود: ايجاد جاذبه های جديد و استفاده از روشهای موفق گردشگری می تواند به خلق رويكردهای نوين منتهی شود و با توجه به تسهيلاتی كه به همت مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با افزايش مدت مجوزهای اقتصادی، بخشودگی جرايم و حذف بروكراسی های اداری در حال انجام است شرايط مناسبی براي انسجام فكری و اجرايی فراهم شده تا با همكاری بخش های خصوصی و دولتی شاهد تحول در گردشگری جزيره كيش باشيم.
گفتنی است فستیوال طلایی خرید كيش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ستاد جشنواره ها، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جامعه بازاریان از 14 بهمن تا 20 فروردین با ارائه تخفيف های ويژه برگزار می شود.
در اين فستيوال گردشگران می توانند در مبادی ورودی جزیره کیش كارت های اعتباری مربوط به فستيوال را دريافت كنند و با شارژ اين كارت های اعتباری در كانترهای مبادی ورودی و يا دفاتر عرضه خدمات گردشگری، ضمن خريد با تخفيف از مراكز تفريحی، پذيرايی، گردشگری و غرفه های مراكز تجاری كه عضو فستيوال هستند امتياز شركت در قرعه كشی فستيوال را به دست آورند.
يك دستگاه آپارتمان در برج های طلایی كيش به ارزش ٦ ميليارد ريال، دو دستگاه خودروی داستر و ٥٩٩ كارت خريد به ارزش ٢ ميليون ريال جوايز فستيوال طلايی كيش است كه به قيد قرعه به دارندگان خوش شانس امتياز در فستيوال كيش اهدا می شود.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو