موفقیت منطقه اقتصادی پیام نتیجه اعتماد به جوانان است

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان گفت: نقش جوانان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان موتور محرکه اصلی فعالیت های مجموعه قابل توجه است و موفقیت های این منطقه نتیجه اعتماد به جوانان است .

به گزارش فرینا، مجتبی جوانبخت در حاشیه سفر به استان البرز و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام در جمع خبرنگاران افزود: به همراه چند نفر از اعضای شورای دستیاران جوان وزارتخانه ارتباطات به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و امکانات مجموعه فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام و مشاهده اقدامات انجام شده و تلاشهای همکاران خودمان در این شرکت حاضر شدیم.

جوانبخت گفت: خوشبختانه مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پیام با اتخاذ استراتژی مناسبی برای توسعه و فعال‌سازی ظرفیت‌های پیام دورنمای روشنی را برای ایجاد امکان خدمت‌رسانی به مردم عزیز فراهم کرده و همکاران پرتلاش‌مان در این مجموعه هم به خوبی توانسته‌اند این راه را بپیمایند.

وی با بیان اینکه امید داریم که با همراهی مسئولان منطقه‌ای این مسیر با سرعت بیشتری طی شود، افزود: نگاه مثبت وزیر ارتباطات به فعالیت‌های این شرکت می‌تواند در پیشبرد برنامه‌ها بسیار مؤثر باشد تا منطقه ویژه اقتصادی پیام به یکی از فعالترین مراکز اقتصادی و فناوری منطقه تبدیل شود.

دستیار امور جوانان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: شورای دستیاران جوان می تواند با کمک فکری به سایر مدیران ارشد وزارتخانه در این مسیر یاری گر همکاران و مدیریت مجموعه پیام باشد. البته بیش از همه نقش جوانان شاغل در شرکت پیام به عنوان موتور محرکه اصلی فعالیت های مجموعه قابل توجه است.

جوانبخت گفت: به نوبه خودمان سعی داریم در این راه با تجمیع کمک‌های فکری سایر جوانان شاغل در وزارت نقشی هر چند مختصر در هموار کردن راه پیشرفت و توسعه این مجموعه داشته باشیم و از طرف دیگر با توجه به اینکه مدیریت پیام نیز به یک جوان خوش فکر سپرده شده موفقیت این مجموعه برای همه ما حائز اهمیت ویژه است.


 

امتیاز به خبر :