آمادگی منطقه ویژه گرمسار برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به لحاظ نزدیکی به استان تهران دارای یک موقیعت ویژه و منحصر به فرد است که با انجام زیر ساخت های لازم آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران در صنایع مختلف و مهم است.

به گزارش فرینا، عبدالرضا نادری افزود: در بخش نخست واگذاری و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از 4 سایت تنها سایت دوم این منطقه به لحاظ امکاناتی و زیر ساختی آماده واگذاری و حضور و استقبال از سرمایه گذاران است.

نادری با اشاره به اینکه تمام عملیات های حوزه زیر ساختی از جمله آب، برق و فاضلاب انجام شده است، گفت: عملیات های فیبر نوری و گاز نیز تا پایان سال وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این فاز تنها 20 هکتار با قوانین خاص گمرکی مناطق ویژه اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد و در 6 ماه آینده نیز این رقم به بیش از 220 هکتار خواهد رسید .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با بیان اینکه سرمایه گذاران می توانند در حوزه های مختلف برای حضور در این منطقه اعلام آمادگی کنند، گفت: در این زمینه برنامه های مشوقی نیز اجرا می شود .

نادری افزود: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مساحت تقریبی 2 هزار هکتار را در برنامه دارد که در این فاز ابتدا تنها ده درصد یعنی 200 هکتار وارد فاز عملیاتی و واگذاری شده است .


امتیاز به خبر :