دوره جدید مدیریتی منطقه آزاد ارس با توسعه بیشتری همراه خواهد بود

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی ایران در مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: دوره جدید مدیریتی منطقه آزاد ارس با توسعه بیشتری همراه خواهد بود.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در این مراسم تاکید کرد: دوره خوب و کارآمدی در 4 سال دوره مدیریتی محسن خادم عرب باغی شاهد بودیم. 
وی افزود: بدون شک مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس نیز تلاش بیشتری برای رونق و توسعه منطقه آزاد ارس انجام خواهد داد.
مرتضی بانک خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری در این زمینه بسیار مهم است و ادامه این همدلی کمک موثری برای توسعه منطقه آزاد ارس خواهد بود. 
وی در زمینه اهمیت اجرای کامل قوانین مرتبط با مناطق آزاد کشور، تاکید کرد: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ایران تلاش دارد تا قانون اداره مناطق آزاد به شکل موثری اجرا شود و دولت نیز با قدرت از این مناطق حمایت می کند.
مشاور رئیس جمهور، در ادامه با تاکید بر لزوم سهم ارس از بازار ترکیه و روسیه گفت: دست یابی به بازارهای بزرگ روسیه و ترکیه می تواند منطقه آزاد ارس را با شتاب حداکثری توسعه ای همراه کند. 
بانک در پایان، عنوان کرد: تاسیس پنجره واحد خدمات به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی همانند احداث جاده و فرودگاه یکی از اقدام های زیربنایی است که امیدواریم برای اولین بار در ارس شاهد راه اندازی این سیستم و اتمام بروکراسی اداری باشیم. 
مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور برخی از مسئولان کشور، استان و منطقه و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و در این مراسم ضمن اعطای حکم محسن نریمان، از مدیرعامل سابق و سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس نیز تقدیر شد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو