نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم برگزار شد

دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از برگزاری «نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم» خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرینا، محمد ابراهیم موذنی در این نشست که با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان، معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی در منطقه آزاد قشم برگزار شد گفت: این نشست با هدف بررسی سند توسعه آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم به عنوان نقشه راه، ایجاد وضعت مطلوب تعلیم و تربیت منطقه آزاد قشم با توجه به تغییر ساختار آموزش و پرورش مناطق آزاد کشور و بررسی راه های توسعه مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی بر گزار شد و مسائل و مشکلات مربوط به فعالیت های آموزشی در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موذنی افزود: مدیران و مسئولان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم باید بدنبال کسب دانش و تغییر نگاه به سمت خود بنیادی و انسان سازی دانش آموزان باشند و سطح علمی و مهارتی معلمان را افزایش دهند.

دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در ادامه برلزوم توسعه منابع انسانی به عنوان زیر ساخت توسعه اجتماعی و اقتصادی به عنوان راه گشای ایفای نقش در مناطق آزاد کشور تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و‌پرورش، دانش هاشمی پور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رسول اکبری معادن فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و‌ جمعی از مدیران و مسئولان حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش جزیره قشم حضور داشتند.





امتیاز به خبر :