همایش توسعه سواحل مکران برگزار می‌شود

همایش بزرگ "فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران" در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل مکران و تأکید دولت برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل این منطقه به سرمایه‌گذاران این همایش از ۶ تا ۷ اسفندماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزارمی شود.
با توجه به اهداف برگزاری این همایش سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ۸ اسفندماه جاری با سفر به منطقه آزاد چابهار از نزدیک با فرصت‌های بی‌نظیر منطقه در حوزه پتروشیمی، ترانزیت، شیلات گردشگری و ...آشنا می‌شوند.
این همایش در 9 پنل تخصصی با حضور معاونان وزرا برگزار می‌شود که چگونگی سرمایه‌گذاری و توسعه این سواحل را بررسی می‌کنند.
در اولین روز از همایش " مرتضی بانک" مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با موضوع "برنامه‌های شورایعالی مناطق آزاد کشور برای سواحل مکران" پنل تخصصی ارائه خواهند داد.
"عبدالرحیم کردی" مدیرعامل و "غلامرضا پناه" سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار به ترتیب موضوعات "چشم‌انداز آتی منطقه آزاد چابهار و نقش آن در اقتصاد کشور" و "تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار" را طی پنل هایی ارائه می‌دهند.
همچنین "محمدمعزالدین" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق آزاد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور پنلی با موضوع"معرفی مناطق آزاد کشور و مناطق در شرف تأسیس" ارائه می‌دهد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو