فرمانده دریابانی شهرستان قشم منصوب شد

طی حکمی از سوی فرمانده دریابانی استان هرمزگان، سرهنگ دوم شهریار فتاحی به عنوان فرمانده یگان دریابانی شهرستان قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا، فرمانده جدید یگان دریابانی قشم در سخنان خود در سالن قدیر فرمانداری این شهرستان، گفت: پوشیدن لباس سربازی در جمهوری اسلامی ایران، افتخار بزرگی است که با خدمت بی منت از اجر عظیم برخوردار می شود.
سرهنگ دوم شهریار فتاحی اعلام کرد: اهداف ما در یگان دریابانی شهرستان قشم حول محور قانون و مسیر ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا با هدف سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در این راه به کمک همه ادارات و نهادها و حضور گرم مردم مهربان قشم نیاز داریم.
سرهنگ قادر مرشدی فرمانده پیشین یگان دریابانی شهرستان قشم هم در این مراسم گزارشی از عملکرد سه سال و 19 روز حضور خود در این سمت را با تغییر مسیر مبارزه با قاچاقچیان از ساحل به دریا، پیشگیری از ورود جوانان به پدیده شوم قاچاق با طرح ساماندهی یک هزار و 360 شناور بی هویت و شناسنامه دار کردن آنها و در نهایت واگذاری این تعداد شناور در بخش صیادی و گردشگری را از جمله خدمات انجام شده در این مدت عنوان کرد.
وی همچنین از تشکیل یک هزار و 594 پرونده قضایی، دستگیری یک هزار و 372 متهم با قاچاق، دستگیری یک هزار و 837 نفر از اتباع بیگانه، توقف 617 فروند شناور، 201 دستگاه خودرو و 80 دستگاه موتور سیکلت مرتبط با اعمال قاچاق را از دیگر خدمات انجام شده این یگان طی مدت یاد شده برشمرد.
در پایان این مراسم لوح تقدیر حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمع دیگری از مسئولان این شهرستان به پاس خدمات فرمانده پیشین یگان دریابانی شهرستان قشم به سرهنگ قادر مرشدی اعطا شد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو