آغاز عملیات افزایش ساحل پارک زیتون قشم به مساحت 8200 متر مربع

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات افزایش 8200 متر مربع فضا به ساحل زیبای پارک زیتون در شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی در جمع خبرنگاران گفت: آزاد سازی ساحل اختصاصی سازمان منطقه آزاد قشم با تدبیر حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان با هدف افزایش ساحل مورد نیاز برای رفاه حال مردم و مسافران در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.
وی اعلام کرد: با برداشتن دو دیواره ساحل اختصاصی و ایجاد پیاده راه به طول ۳۵۰ متر و عرض 6 متر و همچنین طراحی و اجرای مسیر ویژه دوچرخه سواری به موازات پیاده راه با عرض 3 متر، شرایط مناسبی در مسیر جاده سلامت شهر قشم برای دوستداران ورزش های صبحگاهی و شبانگاهی ایجاد می شود.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، در فضای آزاد شده علاوه بر ایجاد پارک صخره ای و پارک نور  فضایی هم برای بازی کودکان به همراه دو برج نور با ۹ میلیارد ریال اعتبار ایجاد می شود و در آینده نزدیک مردم قشم و مسافران جزیره می توانند از این ساحل زیبا و امکانات آن استفاده کنند.
وی همچنین اظهار کرد: فضای مناسبی هم به مساحت تقریبی ۲۰۰ متر مربع به عنوان منظرگاه در این ساحل ایجاد می شود تا مردم با استفاده از دوربین های موجود بتوانند جزیره لارک را از ساحل سینما دریا و پارک زیتون مشاهده کنند.
بنا به این گزارش، مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با نزدیک شدن به زمان تعطیلات نوروز ۹۷ اقدامات گسترده ای را در زمینه توسعه فضای سبز، پارک های زیبای محلات و توسعه فضای ساحلی آغاز کرده و پیش بینی می شود گردشگران امسال در سفر به قشم با حال و هوایی متفاوت نسبت به گذشته مواجه شوند.

امتیاز به خبر :