آغاز بکار پنجمین نمایشگاه بین المللى دریایى در بندرعباس


پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی با هدف معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری دریایی و بندری صبح امروز (شنبه) با حضور محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى، مقامات ارشد ارگان‌های دریایی و نمایندگان مجلس شوراى اسلامى و مقامات محلی در محل دائمى نمایشگاه هاى بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش فرینا، هر چند که پیش از این اعلام شده بود در این نمایشگاه ٧ شرکت خارجی و ٥٣ شرکت ایرانی محصولات و خدمات دریایی، تجهیزات دریایی و فعالیت‌های ارگان‌های دریایی را ارائه خواهند کرد اما با استقبال صورت گرفته تعداد شرکت هاى خارجى شرکت کننده به ٨ و تعداد شرکت هاى داخلى به ٦٥ مورد افزایش یافت تا در مجموع تعداد غرفه هاى حاضر در نمایشگاه به ٧٣ مورد برسد.
این نمایشگاه بستری به منظور مذاکره شرکت ها و ارگان های دریایی خواهد بود تا در صورت موافقت شرکت کنندگان، شرایط انعقاد قرارداد دوجانبه یا چندجانبه فرآهم شود. 
گفتنى است، در بخش های مختلف پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی سازمان هایی نظیر حفاظت محیط زیست، شیلات، شرکت ملی نفت کش ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، مناطق آزاد و تجاری، نیروی دریایی سپاه، ارتش و... حضور خواهند داشت. 
 پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی به مدت سه روز و تا ٧ اسفندماه سال جارى در محل دائمى نمایشگاه هاى بندرعباس برپا خواهد بود.




 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو