شش مدال نقره و برنز سهم مردان کاراته کار قشم از مسابقات بین المللی جام پایتخت

مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از سهم شش مدال نقره و برنز توسط مردان کاراته کار این جزیره در مسابقات بین المللی جام پایتخت خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: کاراته کاران قشمی در گروه آقایان پس از کسب ۱۱ مدال رنگارنگی که بانوان رزمی کار قشمی از این‌ مسابقات کسب کردند موفق شدند شش مدال نقره و برنز را به گردن خود بیاویزند.
وی اعلام کرد: مسابقات بین المللی جام پایتخت ویژه آقایان از دوم تا چهارم اسفند ماه با حضور تیم های خارجی و ایرانی در سالن کبکانیان تهران جریان داشت.
به گفته قهرمانی، بخش مسابقات بین المللی کاراته آقایان با حضور 5 تیم خارجی شامل کانادا، عراق، پاکستان، افغانستان و آذربایجان و 15 تیم از نقاط مختلف کشور شامل تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، مرکزی،  گلستان، گیلان. مازندران، هرمزگان، ایلام، همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد قشم  در سالن کبکانیان تهران برگزار شد.
او گفت: در وزن منفی 50 امیدرضا کنگ به مقام دوم و گردن آویز نقره دست یافت و در وزن منفی 25 کیلوگرم عرفان غفوری رده نونهالان با کسب عنوان سوم مدال برنز گرفت.
قهرمانی گفت: در وزن مثبت 30 آرمان بردستانی رده نونهالان مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد و در وزن مثبت 35 کیلوگرم هم حسین ولی زاده در رده نونهالان با مقام سومی برنز گرفت.
وی ادامه داد: در این‌ مسابقات مرتضی آقایی در وزن مثبت 45 کیلوگرم رده نوجوانان برنز گرفت و در وزن مثبت منفی 30 کیلوگرم هم امیر محمد اکبری رده نونهالان با عنوان سومی برنز این مسابفات را بر گردن خود آویخت‌.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو