انتشار فراخوان جشنواره چهل حدیث رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از انتشار فراخوان سومین جشنواره سراسری حفظ چهل حدیث رضوی از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این مطلب گفت: سومین جشنواره حفظ چهل حدیث رضوی به مناسبت دهه مبارک کرامت سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و همچنین بزرگداشت شاه چراغ حضرت احمدبن موسی (ع) تیر ماه سال 97 در قشم برگزار می شود.
وی اضافه کرد: گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره پاک اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه حضرت امام رضا (ع)، شناسایی، معرفی و تجلیل از حافظان برگزیده احادیث رضوی، کمک به توسعه و ترویج حفظ حدیث، ترغیب جامعه به حفظ و به کارگیری معارف رضوی از مهم ترین هدف این جشنواره است که برای سومین سال پیاپی به میزبانی قشم برگزار می شود.
دبیر سومین جشنواره حفظ چهل حدیث رضوی، زمان برگزاری این ائین مهم فرهنگی را تیرماه 97 همزمان با دهه کرامت اعلام کرد و از تمام عاشقان امام رضا (ع) در سراسر کشور جهت شرکت در این جشنواره ملی دعوت به عمل آورد .
بنا به این گزارش، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره و اطلاع از جزئیات فراخوان می توانند به سایت www.qeshm.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو