اعلام شرایط ورود خودرو در تعطیلات نوروزی به کیش

دبیرستاد نوروزی کیش، شرایط ورود خودروهای مسافران را از بنادر منتهی به جزیره کیش درتعطیلات نوروزی اعلام کرد.

به گزارش فرینا، علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: از 27 اسفند ماه سالجاری تا 15 فروردین ماه سال 1397، ورود خودروها به جز خودروهای داخلی که مدل قبل از سال 1390 است و خودروهای خارجی که مدل قبل از سال 1385 است با رعایت ضوابط ومقررات و دارا بودن معاینه فنی معتبر، به جزیره کیش مجاز است.
وی با اشاره به اینکه دوره ماندگاری وتردد خودروهای ورودی از کشور به کیش دراین ایام پنج روز است یادآور شد: در صورتیکه خودرویی بیش از مدت زمان مقرر درجزیره حضور داشته باشد ، خودروی مربوطه مشمول ضوابط مقرر خواهد شد وبلیط برگشت شناور نیز باطل خواهد شد.
علیرضا قائدیان افزود: هزینه ورود هر خودرو مبلغ دو میلیون ریال است که دربنادر چارک وآفتاب دریافت می شود.
دبیرستاد نوروزی کیش با اشاره به تمهیدات سازمان منطقه آزاد کیش برای تامین رفاه مسافرانی که از طریق بنادر چارک وآفتاب به جزیره کیش سفر می کنند تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده ، امسال بندر آفتاب نیز با پیش بینی محل های استقرار خودروها واستراحت مسافران ، آمادگی کامل را برای پذیرش وانتقال گردشگران نوروزی دارا است.
به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ، دارابودن بلیط رفت وبرگشت کشتی برای ورود خودرو به جزیره کیش الزامی است ومدت زمان مجاز درصدور بلیت ها لحاظ خواهد شد و ورود خودروهای وانت تک کابین ، کامیون، کامیونت، اتوبوس ومینی بوس به استثناء خودروهای حامل سوخت ومواد غذایی دارای مجوز درایام نوروز به جزیره کیش ممنوع است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو